Contact en samenwerken

mama's mind nieuw logo 2018
What’s on mama’s mind
E-mailadres: info@mamas-mind.nl
Kvk-nummer: 61299715
Btw-nummer: NL161804974B01

Adverteren

Leuk dat je interesse hebt om samen te werken met dé blog voor mama’s met jonge kinderen: What’s on mama’s mind. Een website waar je alles leest over must-haves, must-do’s en must-reads voor moeders en jonge kinderen. Er is van alles te vinden over moeder en baby, maar ook komen ook veel tips voorbij voor kinderfeestjes en verjaardagcadeaus voor kinderen die al verder in de basisschoolleeftijd zitten. In 2024 bestaat de blog 10 jaar.

Hoe What’s on mama’s mind, als mamablog, is ontstaan lees je bij het kopje “meet the blogger”.
In het kort: ik had zoveel vragen als beginnend mama, dat ik besloot alle door mij verzamelde informatie te delen op een blog. Dit is uitgegroeid tot de blog die je nu bezoekt. De blog is continu onderhevig aan verbetering en verandering.

Doelgroep mamablog What’s on mama’s mind:

Mama’s – papa’s – opa’s – oma’s – zwangeren – 18-99 jaar – Googlelaars – social media bezoekers
De lezers van What’s on mama’s mind zijn met name vrouwen met een leeftijd tussen de 18 en 45 jaar. De meesten hebben kinderen in de leeftijd 3 tot en met 12 jaar en zijn geïnteresseerd in leuke producten en op zoek naar nuttige informatie rondom het moederschap, boeken, uitstapjes, verzorgingsproducten, speelgoed en nog veel meer. De thema’s die aan bod komen zijn zeer divers: van informatie over het schoonmaken of de keuze van de ideale fopspeen tot kidsfashion of kinderkamerinrichting. Ik schrijf vrijwel alle artikelen zelf, af en toe plaats ik een advertorial of heb ik een gastblog. Door de persoonlijke draai aan mijn blog herkennen mede mama’s zich in de stukjes, het zelf schrijven heeft dan ook de voorkeur bij samenwerkingen.

Waarom samenwerken met deze mamablog en reviewwebsite?

Waarschijnlijk heb jij net zo’n specifieke doelgroep als What’s on mama’s mind. Daarom kunnen wij ervoor zorgen dat je nog meer online zichtbaarheid hebt binnen deze doelgroep. Om van een merk webshop of bedrijf een succes te maken, is online promotie namelijk noodzakelijk. Vooral omdat er zoveel concurrentie is. Echter online adverteren kan erg prijzig zijn, dat weet ik uit eigen ervaring. Daarom willen wij jou hier graag bij helpen. Via What’s on mama’s mind heb je de mogelijkheid om jouw webshop of bedrijf tegen een zeer voordelig tarief online onder de aandacht te brengen bij jouw specifieke doelgroep.

Neem vrijblijvend contact op via info@mamas-mind.nl en maak je wensen bespreekbaar. Wij helpen je graag verder om zo voor jou een interessante mix te creëren en jouw zichtbaarheid optimaal te benutten door het inzetten van een cross mediale advertentiecampagne; blog, social media, nieuwsbrief etc.

Geen groot budget of langdurige campagne? Ook dat is geen probleem. Met gerichte acties bereik je de juiste doelgroep.

Hieronder tref je een greep uit de samenwerkingsmogelijkheden van What’s on mama’s mind. Vraag voor exacte voorwaarden en tarieven informatie op info@mamas-mind.nl o.v.v. Samenwerken (en jouw merk/bedrijfsnaam/product). Ik streef er naar binnen 2 werkdagen te reageren.

Samenwerkingsmogelijkheden What’s on mama’s mind

Ik vind het erg leuk om samen te werken met bedrijven, wel ben ik kritisch wat er op de mamablog komt. Ik moet het zelf leuk, nuttig, handig, interessant, mooi, prettig vinden etc. Hoe gaat dat in zijn werk en waar kun je als ‘adverteerder’ aan denken?

Winactie:

Erg populair op moment zijn winacties. (Aanstaande) mama’s, papa’s,  oma’s, opa’s en vriendinnen van zwangeren zijn er gek op. De winacties worden vaak ook gedeeld op diverse sociale mediakanalen en leveren daardoor veel zichtbaarheid op. Bij een winactie stelt het bedrijf een product of dienst beschikbaar. Over het algemeen komen de voorwaarden neer op het achterlaten van een reactie. Het liken van een Facebookpagina kan, maar is vrijwillig en niet verplicht. Is de winactie voorbij (meestal na 1 of 2 weken) dan wordt de winnaar bekendgemaakt. De winnaar wordt tevens per e-mail op de hoogte gebracht.
Een winactie wordt vrijwel altijd in de nieuwsbrief gepromoot.

Promotionele blogpost of ook wel redactioneel:

Via een blogpost wordt jouw product of dienst beschreven in verhalende vorm. De verhalen zijn ervaringsverhalen en passend bij de doelgroep van What’s on mama’s mind geschreven. Ik schrijf de tekst dan zelf in mijn eigen stijl en passend bij mijn mamablog. Een blogpost verschijnt net als een advertorial of review direct op de homepage. De blogpost wordt via social media gepromoot als dit is overeengekomen.

Advertorial:

Via een advertorial kun je jouw product of dienst beschrijven volgens jouw eigen wensen. Je mag de advertorial zelf geschreven aanleveren. Het is niet de bedoeling dat de advertorial ook al op andere kanalen is geplaatst, dit maakt het een stuk minder interessant en ook Google vindt dat niet leuk. Een advertorial verschijnt net als een blogpost of review direct op de homepage. De blogpost wordt via social media gepromoot als dit is overeengekomen.

Review:

Voor een review wordt een sample toegestuurd of dienst geleverd. De keuze van het product gaat in overleg. Ik test het product en schrijf er een eerlijke review van. Ook kan het voorkomen dat ik een gastblogger vraag voor een review. Bijvoorbeeld omdat het product wel aansluit bij mijn blog, maar niet bij mij of mijn kinderen. Een review verschijnt net als een blogpost of advertorial direct op de homepage. De blogpost wordt via social media gepromoot als dit is overeengekomen.

Mocht er sprake zijn van een negatieve ervaring bij het uitproberen. Dan overleg ik eerst of er toch behoefte is aan publicatie of dat hier toch van afgezien wordt. Ik wil uiteraard niet iets gaan promoten waar ik zelf niet tevreden over ben. Natuurlijk mogen samples voor een review vrijblijvend toegestuurd worden.

Media- of persevent of perstrip

Wil je mij uitnodigen voor een persevent of een perstrip. Hartstikke leuk! Als het aansluit bij mijn blog ga ik uiteraard mijn best doen om erbij aanwezig te zijn.

Voorwaarden:
What’s on mama’s mind is zeer actief met SEO en wordt met behulp van een SEO-plugin gestreefd naar een optimaal resultaat. What’s on mama’s mind scoort regelmatig de eerste zoekpagina op Google betreffende thema’s die aansluiten bij de blog.
Op What’s on mama’s mind komt, waar mogelijk, unieke content. Persberichten kunnen een aanleiding geven tot een artikel, maar worden niet vanzelfsprekend onbewerkt geplaatst.
What’s on mama’s mind maakt zelf foto’s of gebruikt foto’s of afbeeldingen die door de samenwerkende partij zijn verstrekt.
De artikelen bevatten minimaal 300 – 600 woorden. Een lengte die door Google optimaal gewaardeerd wordt. Uiteraard zijn er uitzonderingen.
What’s on mama’s mind noemt, indien gewenst, de samenwerkende partij bij naam in een artikel en er wordt minimaal een link opgenomen.
In artikelen waar sprake is van een vergoeding in natura of monetair wordt er overeenkomstig de Reclamecode Social media een melding gemaakt in het artikel. Of onderaan het artikel, dit doe ik dus ook. Dit is in de vorm van een afbeelding zoals de voorbeelden hieronder:

Opgestuurd artikel klein

Dit artikel is tot stand gekomen klein

Structuur blog: het laatst geplaatste artikel verschijnt bovenaan op What’s on mama’s mind. Vervolgens schuift het door, doordat er een nieuw artikel bovenkomt. Winacties zijn ook direct terug te vinden onder het kopje win.
What’s on mama’s mind behoudt zich het recht voor om samenwerkingen te weigeren.
De voorwaarden en tarieven worden in overleg definitief vastgesteld neem daarvoor contact op met info@mamas-mind.nl.

Mamablogger Kim is ambassadeur van het merk Shoesme en schrijft ook voor de blog van Shoesme.
Vaste mamablogger van Nuby en Little Label en Tapete fan.

mama's mind nieuw logo 2018