Naïf no-nonsense skincare lijn voor vrouwen

Naïf – Little brands grow up

Naïf introduceert no-nonsense skincare voor volwassenen. Al 4 jaar lang genieten de allerkleinsten van een natuurlijk verzorgingslijn van heerlijke producten. Afgelopen tijd hebben zij hun productrange al flink uitgebreid, met pas nog de Aftersun voor kids.

What's on mama's mind naif aftersun

De vaders Jochem Hes en Sjoerd Trompetter vonden het tijd om de opgedane kennis en ervaring in te zetten voor de ontwikkeling van een no-nonsense skincare lijn voor vrouwen. Daar zijn wij natuurlijk reuze blij mee. Stiekem smeer ik al regelmatig de kinderproducten op. Zoals die overheerlijke bodylotion, maar ook smeer ik lekker mee met de zonnebrandcreme en aftersun.

Founding fathers naif

No-nonsense Skincare

Naïf staat voor kwaliteit, transparantie en natuurlijke ingrediënten. De missie van het merk is om pure en kwalitatieve producten breed verkrijgbaar te maken en het zo simpel mogelijk te houden. Naïf producten bevatten geen minerale oliën, chemische conservering of harde chemicaliën. In plaats daarvan vormen natuurlijke ingrediënten als lijnzaadolie, avocado olie en lycosol (tomaat-extract) de basis binnen de lijn.

De producten van Naïf doen wat ze beloven; ze verzorgen, reinigen en laten je stralen.

Naïf Nourishing Shampoo 200ML
Welke producten mogen we verwachten?

Naïf introduceert een lijn met basisproducten voor iedere vrouw in drie categorieën; no-nonsense skincare, haircare en bodycare. De range bestaat uit de volgende producten: Nurturing Day Cream, Nurturing Night Cream, Cleansing Shower Gel, Nourishing Hand Cream, Purifying Bodyscrub, Softening Body Lotion, Nourishing Shampoo en Softening Conditioner. Later dit jaar wordt daar een Moisturizing Cleanser en diverse gift sets aan toegevoegd. Alle Naïf producten zijn hypoallergeen, pH-huidneutraal en dermatologisch getest. Naïf staat voor pure kwaliteit en bevat alleen ingrediënten die de huid en haar echt nodig hebben.

Naïf Softening Conditioner 200ML

Over Naïf

Less is more, maar alleen met de juiste werkzame ingrediënten. Exact wat Jochem Hes en Sjoerd Trompetter in 2013 dachten toen ze kinderen kregen. Er ging een wereld voor ze open, maar ze kwamen er ook achter dat er zelfs in babyverzorging schadelijke ingrediënten zaten. Niet echt de bedoeling. Dus werd Naïf geboren: een betrouwbaar huidverzorgingsmerk voor baby’s en kinderen. Maar little brands grow up… dus een logische volgende stap was een vrouwenlijn. De naam Naïf werd gekozen, omdat de Nederlandse ondernemers hopen dat vrouwen straks weer naïef de winkel in kunnen lopen en niet verleid worden door valse beloftes.

Consument adviesprijzen liggen tussen €9,95 en €22,95. Naïf is verkrijgbaar via de Naïf webshop en vanaf juli 2017 o.a. bij alle filialen van de Bijenkorf en verschillende cosmeticaspeciaalzaken.

Post Author: mamasmind

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *