Het doe-het-zelf-familievakantiedagboek

Het doe-het-zelf-familievakantiedagboek is alweer zo’n prachtig boek waarin je je eigen creativiteit en foto’s kwijt kunt. Mooie verhalen die je niet wilt vergeten kun je erin neerpennen en de leukste foto’s benadrukken je verhalen. Ik ga onze eerst volgende vakantie vastleggen in dit boekje, maar waar zal de reis naartoe gaan? Wordt het Scandinavië of Zuid-Frankrijk? Of blijven we in Nederland…

Een familievakantiedagboek

Ik ga op reis en ik neem mee… een dagboek, want ik ben gek op schrijven en leuke boekjes. Mooie combi voor de vakantie is het familie vakantiedagboek. Zodat we na de vakantie nog lang kunnen nagenieten. We weten nu nog niet waar we naar toe gaan, maar zodra we het weten en geboekt hebben, dan kunnen de eerste aantekeningen in het boek gemaakt worden.

Het familie vakantiedagboek van Elma van Vliet

Van voorpret tot nalezen

“Het Familievakantiedagboek heeft alles in zich om het hele gezin maximaal van de vakantie te laten genieten – van de eerste voorpret tot dagboekpagina’s voor op reis en natuurlijk het samen doorbladeren achteraf.” Vroeger schreef ik al dagboeken op vakantie, ik typte mijn verhalen dan achteraf nog weleens uit op een ouderwetse typmachine en later een computer, haha. Ik plakte mijn dagboeken ook altijd helemaal vol met alle briefjes, bonnetjes, foldertjes en reclame rommel die maar op mijn pad kwam tijdens mijn vakantie. Toen ik ouder werd ben ik daar niet zomaar mee gestopt. Zoals onze rondreis door Nieuw Zeeland is volledig vastgelegd in een klapper vol aantekeningen en foldermateriaal. Een mooi boekje zoals deze had toen goed van pas gekomen. Door het formaat perfect mee te nemen in een rugzak.

Het invullen van de zonnig vormgegeven bundel begint al voor de vakantie, met het beantwoorden van vragen over waar je heen wilt en waar iedereen zich het meest op verheugt. De paklijsten helpen om niets te vergeten, het overzicht van must do’s in de regio zorgt ervoor dat jullie niets missen. De dagboekpagina’s bieden veel ruimte voor foto’s, weetjes, tekeningen, weerberichten, souvenirs en alles wat je voor altijd wilt onthouden. Ook aan het contact houden met je vakantievrienden is gedacht, met de speciale bladzijden om hun gegevens in te vullen.

De mooiste herinneringen

Voor Elma van Vliet, maker van het Familievakantiedagboek, zijn herinneringen en het samen ophalen daarvan ontzettend belangrijk: “Het zijn vaak de kleine dingen die een moment zo speciaal maken en tijdens een vakantie beleef je er samen een heleboel. Een fotoboek is een heerlijke manier om al die mooie herinneringen weer op te halen, maar eenmaal terug in de dagelijkse routine wil het maken van zo’n boek er nog weleens bij inschieten. Het Familievakantiedagboek maak je voor en tijdens de vakantie, zodat het bij thuiskomst af is. Het resultaat is een bundel met de mooiste herinneringen van de hele familie!”

Elma van Vliet familie vakantiedagboek
Prijs & verkrijgbaarheid

Het Familievakantiedagboek van Elma van Vliet is vanaf 26 juni 2017 verkrijgbaar bij de boekhandel, kinderboetiek en online voor de consumentenadviesprijs van €17,99. Ik vind het een erg mooi dagboek en ben er enthousiast over. Ik houd van kleur en boekjes, superleuk.

Vakantiedagboek in de kast Zuiver

Over Elma van Vliet

Elma van Vliet wil mensen inspireren écht contact te maken. Toen haar moeder in 2001 ernstig ziek werd, realiseerde ze zich hoeveel ze haar nog wilde vragen. Ze maakte het boek Mam, vertel eens, het eerste in een reeks producten die helpen bij het maken, delen en bewaren van kleine en grote momenten en herinneringen. Haar boeken, spellen en online-concepten staan bekend om de fraaie vormgeving en inspirerende vragen, en als startpunt van mooie gesprekken. Met Elma’s hulp schrijven meer dan drie miljoen mensen wereldwijd eigen, persoonlijke verhalen. Zie ook elmavanvliet.nl

Houd de site in de gaten, want ik ga een boek weggeven!

Het doe-het-zelf-familievakantiedagboek
41star1star1star1stargray

2 gedachten over “Het doe-het-zelf-familievakantiedagboek

• 9 juli 2017 om 21:41
    Permalink

Wat een superleuk boek, we hebben al twee boeken van haar. Maar dit nieuws had ik gemist! Wij gaan voor het eerst met z’n 4en kamperen in Zuid Frankrijk en ook nog eens voor het eerst met de vouwwagen. Het familievakantiedagboek zou ik geweldig vinden om onze avonturen in bij te houden!

Beantwoorden
    • 13 juli 2017 om 13:54
      Permalink