Future Style Studio – ervaar de nieuwste technologieën op gebied van mode, beauty en lifestyle tijdens Westfield Days
Persbericht – In de herfstvakantie transformeert Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam tot dé innovatieve hotspot op het gebied van mode-, beauty- en lifestyle. Van 17 tot en met 19 oktober 2025 vindt namelijk het jaarlijks terugkerende evenement Westfield Days plaats. Het thema dit jaar is Future Style Studio waarmee de Mall je uitnodigt om niet alleen te shoppen en te ontspannen maar je ook te laten verrassen door de nieuwste technologische innovaties op het gebied van mode en lifestyle.
In de speciaal ontworpen en opvallende Future Style Studio op Central Plaza stappen bezoekers in een wereld vol unieke activiteiten die hen meenemen naar de toekomst. In de AR Mirror kunnen bezoekers kleding virtueel passen, waardoor ze meteen zien hoe de nieuwste winterlooks staan. Ben je een echte geur addict? Dan is het AI Scent Lab echt een must go. Hier laat je je eigen geur creëren op basis van kunstmatige intelligentie. Je start met het invullen van een korte vragenlijst over wie je bent, wat je leuk vindt en welke geuren je aanspreken. Op basis daarvan formuleert AI speciaal voor jou drie unieke parfums. Je mag de drie gepersonaliseerde geuren meteen mee naar huis nemen. Let op: er zijn slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus wees er snel bij!
Liever ontspannen? In het hart van de Mall kun je nu genieten van Rituals’ Mind Oasis: een serene plek waar bezoekers zich kunnen terugtrekken en ultiem kunnen ontspannen. De Mind Oasis brain massage is meer dan een rustmoment, het is een beleving die de filosofie van Rituals weerspiegelt: de kunst van ontspanning. Bezoekers kunnen hier even ontsnappen aan de drukte van de dag en genieten van een moment van rust, vergezeld door een kalmerende geur en een ontspannen sfeer.
Buiten de Future Style Studio zijn er tal van andere spannende activiteiten te beleven. Op Central Plaza draait alles om The Big Win: een spectaculaire, interactieve game in de vorm van een gigantische windturbine. In deze turbine vliegen gekleurde ballen in het rond en op elke bal staat een prijs. Bezoekers mogen een bal proberen te vangen en ontdekken zo direct wat ze gewonnen hebben.
Wat je kunt winnen? Onder andere een reis naar New York voor twee personen (incl. vlucht & verblijf) en inclusief een diner bij Fogo de Chão in Westfield WTC + tickets voor het One World Observatory. Daarnaast kunnen ook de nieuwste iPhone 17, Samsung S25 Ultra, UGG’s en zelfs €1.000 shopping money gewonnen worden..
Voor de liefhebbers van technologie biedt Motion VR een virtuele ervaring die je niet snel zult vergeten en in het W Cafe kunnen bezoekers doorlopend genieten van gratis koffie en thee. Hier kun je ook terecht in de Sharingbox: een creatieve ruimte waar je jouw favoriete momenten kunt vastleggen en direct delen op social media.
Belangrijk dat bezoekers zich aanmelden voor het exclusieve Westfield Club-programma. Alleen als lid krijg je toegang tot bovengenoemde activiteiten tijdens Westfield Days, van unieke ervaringen tot spectaculaire winacties zoals The Big Win. Bovendien profiteer je van exclusieve voordelen, kortingen en uitnodigingen voor speciale events.
Westfield Days is daarmee niet zomaar een winkelervaring, maar een complete beleving die je als member écht niet wilt missen. Of je nu een modefanaat bent, op zoek naar de nieuwste beautyproducten en innovaties, of zin hebt in een dag vol inspiratie en ontspanning, kom dan van 17-19 oktober naar Westfield Days.
Praktische informatie:
Datum: 17 t/m 19 oktober 2025
Locatie: Westfield Mall of The Netherlands, Leidschendam
Entree: vrij toegankelijk
Voor meer informatie over Westfield Days en om je aan te melden voor het exclusieve Westfield Club-programma, bezoek de website van Westfield Mall of The Netherlands.
Over Unibail-Rodamco-Westfield
Unibail-Rodamco-Westfield is eigenaar, ontwikkelaar en exploitant van duurzame, hoogwaardige vastgoedactiva in de meest dynamische steden in Europa en de Verenigde Staten. De Groep beheert 71 winkelcentra in 12 landen, waaronder 39 met het iconische Westfield-merk. Deze centra trekken jaarlijks meer dan 900 miljoen bezoekers en bieden een uniek platform voor retailers en merken om in contact te komen met consumenten. URW beschikt ook over een portefeuille van hoogwaardige kantoren, 10 congres- en tentoonstellingslocaties in Parijs, en een ontwikkelingspijplijn van €2,9 miljard, voornamelijk bestaande uit multifunctionele activa.
De portefeuille van €50 miljard bestaat voor 86% uit detailhandel, 6% kantoren, 5% congres- en tentoonstellingslocaties, en 2% overige diensten (per 30 juni 2024).
URW is een toegewijde partner van grote steden bij stadsvernieuwingsprojecten, zowel door multifunctionele ontwikkelingen als door het retrofitten van gebouwen volgens toonaangevende duurzaamheidsnormen. Deze toezeggingen worden versterkt door het Better Places-plan van de Groep, dat streeft naar een positieve milieutechnische, sociale en economische impact op de steden en gemeenschappen waar URW actief is.
De aandelen van URW zijn genoteerd aan Euronext Parijs (Ticker: URW), met een secundaire notering in Australië via Chess Depositary Interests. De Groep heeft een BBB+ rating van Standard & Poor’s en een Baa2 rating van Moody’s.
Voor meer informatie, bezoek www.urw.com.
