Nee, nee, nee dreumes

Ik ben bijna twee, dus zeg ik nee. Of ook wel ‘terrible two’ breekt aan. Lekker ravotten en stoute dingen doen. En bovenal; vooral niet luisteren naar papa en mama. Herken je het? De hele dag nee zeggen. “Nee, niet doen, afblijven, ophouden, terugleggen, niet met de duplo gooien, niet met je auto’s gooien, opeten, […]

Vtech toettoet

Toet Toet auto’s

Met dit weer zijn we helaas genoodzaakt om veel binnen te blijven. Wandelen was niet ideaal afgelopen week. Graag ga ik elke dag even naar buiten met mijn koters, voor een frisse neus. Een rondje lopen, even naar de speeltuin of een boodschap doen. Met name dinsdag was die neus mij even iets te fris. Met een beetje pech eindigde […]

What's on mama's mind ses my first klei met tools

Kleien met je dreumes vanaf 1 jaar

Als je sinterklaas- of verjaardagscadeaus gaat kopen voor je kleintje, die 1 jaar of 2 jaar wordt, dan merk je waarschijnlijk dat bijna al het speelgoed pas voor kinderen vanaf 3 jaar is. Soms omdat de kleintjes het dan pas snappen, maar ook vaak omdat er kleine onderdeeltjes aanzitten die simpelweg gevaarlijk zijn voor ze. Mijn […]

What's on mama's mind 123best deal

Splashy Wise-pet case

Maak kennis met Splashy en Flora. Mijn zoontje heeft zojuist Wise-Pet case Splashy ontmoet. Splashy is een tablet beschermhoes en knuffel in een. Toevallig kwam ik Splashy onlangs tegen via via. Dat leek mij ook leuk en handig voor onze kleine man. Mijn zoontje kijkt graag filmpjes op de iPad. Dat is iets wat je wellicht wel […]

What's on mama's mind voetverzorging kneipp

Broer en zus

Voor straks is het heel fijn dat ons kleine meisje een grote stoere broer heeft. Nu laat deze grote broer zijn zorgzame kant al zien. Als hij haar hoort door de babyfoon dan rent hij naar de babyfoon toe, pakt deze en brengt deze naar ons. “Mimi, Mimi” roept hij dan, want zo heet ze […]

What's on mama's mind

Nieuw kinderdagverblijf is best wennen

Mijn zoontje gaat nu voor de derde week naar zijn nieuwe kinderdagverblijf. Het gaat hem wonderbaarlijk goed af. “Het is alsof hij hier altijd al was”, zei de leidster afgelopen week. Zo voelt het voor ons vaak ook als we hem hebben weggebracht of ophalen. Hij gaat lekker zitten bij de andere kindjes, een puzzeltje […]

What's on mama's mind huis2

Behang StudioDitte

Zie hier een fotootje van een van de muren van de kinderkamer in ons nieuwbouwhuis. Deze muur staat op de nieuwe kinderkamer van mijn zoontje. Hij is nu 21 maanden en gek op grote voertuigen. Het autobehang was dus ook zeker bij hem in de smaak gevallen. Wij kozen voor hem dit schattige en kleurrijke behang […]

What's on mama's mind Kidzroom rugzak dieren

Rugzakje om, hallo nieuw kinderdagverblijf

Daar gaat die grote kleine man van ons, naar een nieuw kinderdagverblijf. Zielig vind ik het wel een beetje. Hij had het bij zijn oude kinderdagverblijf enorm naar zijn zin. Hij zat in een mooi groot, oud stadspand aan het park, met een enorme buitenruimte. Dit is een foto van de buitenruimte. Ze hadden uitzicht op […]