Nee, nee, nee dreumes
Ik ben bijna twee, dus zeg ik nee. Of ook wel ‘terrible two’ breekt aan. Lekker ravotten en stoute dingen
Verder lezenIk ben bijna twee, dus zeg ik nee. Of ook wel ‘terrible two’ breekt aan. Lekker ravotten en stoute dingen
Verder lezenMet dit weer zijn we helaas genoodzaakt om veel binnen te blijven. Wandelen was niet ideaal afgelopen week. Graag ga
Verder lezenKleien met je dreumes vanaf zijn eerste jaar. Dat kan zeker en ze vinden het prachtig! Als je sinterklaas- of
Verder lezenMaak kennis met Splashy en Flora. Mijn zoontje heeft zojuist Wise-Pet case Splashy ontmoet. Splashy is een tablet beschermhoes en knuffel
Verder lezenGisteravond mocht onze dreumes z’n schoen zetten. Hij heeft alleen nog geen idee wie Sinterklaas is. Ik heb wel al
Verder lezenAls ik aan plassen water op straat denk, dan denk ik aan kindjes met regenlaarsjes die in de plassen aan
Verder lezenVoor straks is het heel fijn dat ons kleine meisje een grote stoere broer heeft. Nu laat deze grote broer
Verder lezenMijn zoontje gaat nu voor de derde week naar zijn nieuwe kinderdagverblijf. Het gaat hem wonderbaarlijk goed af. “Het is
Verder lezenZie hier een fotootje van een van de muren van de kinderkamer in ons nieuwbouwhuis. Deze muur staat op de
Verder lezenDaar gaat die grote kleine man van ons, naar een nieuw kinderdagverblijf. Zielig vind ik het wel een beetje. Hij
Verder lezen